2011年10月31日 星期一

[33] 為大家介紹今個秋冬. 我不能缺少的護膚三寶

今天為大家介紹的, 就是我呢個冬天不能缺少的三寶
1. VICHY 全新肌源再生10號精華‏2. H2O Aquafirm 膠原補濕啫喱
3. H2O Aquafirm 膠原補濕緊緻眼霜




10年科研10年科研震撼新發現「乳突真皮層」是肌膚年青之源「乳突真皮層」負責輸送年青因子到各層肌膚, 它的輸送能力比深真的網狀真皮層更高(網狀真皮層就是一般我們經常講的 “真皮層”)所以激活乳突真皮層, 便能同時激活各層, 令各層皮膚層增厚, 飽滿. 

10% Rhamnose
針對乳突真皮層, VICHY團隊由300多種成份找到抗皺鑰匙-Rhamnose銀樺樹萃取獨特使用經科研證實有效激活乳突真皮層的5-10%高濃度Rhamnose 於產品當中
Serum 10肌源再生系列包括: 肌源再生10號精華肌源再生10號精華採用10%高效精華濃度, 並含保濕成份 (皇牌溫泉水 及透明質酸), 秋冬亦適合使用1滴, 10分鐘, 肌膚即時感到如絲幼滑; 連續使用一個月, 皺紋可減達27%






每晚潔面後, 搽完Toner 就可以塗上精華

待皮膚完全被吸收......好舒服.....1滴, 10分鐘, 肌膚即時感到如絲幼滑; 連續使用一個月, 皺紋可減達27%



Micro-Collagen Moisturizer及Eye Lift Concentrate均蘊含豐富的海洋膠原微球體(Marine Microspheres),透過膠原微注導入技術,將膠原注入肌膚底層,從而提升皮膚細胞的鎖水能力及飽滿度,激活膠原的增生,延緩衰老,更可減淡幼紋。另外,配方可以於肌膚表層形成高效膠原緊膚網,緊扣肌膚細胞,瞬間增加皮膚彈性,提升面部輪廓,令青春肌膚重臨。


H2O Aquafirm 膠原補濕啫喱為肌膚提供深層補濕,回復肌膚彈性,同時減淡幼紋及預防新的紋理形成。其質地清爽輕盈,不油不膩,令肌膚持久水潤及緊緻。早晚清潔爽膚及使用精華素後,於全面及頸上輕鬆按摩至完全吸收。




爽爽爽爽爽爽, 完全唔油膩, 只需要短短1分鐘
完全的吸收晒!! 對付我呢種咁乾皮膚的女仔特別有幫助


H2O Aquafirm 膠原補濕緊緻眼霜蘊含咖啡因,解決眼腫及黑眼圈等問題,同時減淡表情紋及有效緊眼部四周之肌膚,讓雙眸回復明亮神采。






笑得多, 喊得多, 眨眼多都會令到眼部有眼紋
你無理由唔笑, 唔喊, 唔眨眼吧?
所以解決方法就係....潔面後, Toner 後, 精華及保濕後....都要搽埋眼霜 !! 


我的三寶分享小貼士 : 
妝前打底篇~
想化妝效果更易被吸收? 以上三寶絕對幫到你.
高保濕成份, 能夠加快鎖住水份, 從而令你上粉底天貼服, 唔會造成沙漠現象!! << 乾到爆, 裂開晒

急救篇~
我做office 既, 每天被冷氣吸乾水份, 唔想做乾人, 除左真係飲水之外
返到屋企, 就要護膚保充返開水帶唔到比你肌請的水份, 想對皮膚好D ? 就要錫佢地多D 

按摩篇~
其實不論洗面又好, 搽精華, 保濕, 什至眼霜
每一步都是令你皮膚在享受 !! 輕輕按摩, 加快血液循環
都市咁急促的生活節奏, 為何不在家中令自己, 令皮膚享受一下?




多謝收看請支持留言及推薦一下
另可關注我更多 -

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...